امام جمعه اردکان در جمع امداد گران کميته امداد امام  این شهرستان :

 کارکنان کميته امداد امام خمینی (ره) بازوی ولایت و رهبری در کمک به محرومین و نیازمندان هستند

یزدفردا: حجه الاسلام و المسلمین حسيني ضمن بازدید از بخشهای مختلف کميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان در جمع امداگران به ایراد سخنرانی پرداخت.


امام جمعه اردکان با اشاره به ضرورت حمایت و رسیدگی به نیازمندان جامعه توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) خصوصا در شرايط جديد تصریح کرد: این نهاد مقدس مردمی باید تقویت شود تا امکانات و منابع بیشتری را براي خدمات رسانی بهتر به محرومین فراهم نماید.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد:وی ضمن بیان سيره پیامبراکرم(ص) و ائمّه معصومین(ع) در کمک به نیازمندان تاکید کرد: امام راحل به محض پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامی با تشکیل کميته امداد امام خمینی(ره) نشان دادند که در جهت اهداف اسلام و قرآن حرکت ميکنند و يکي از مهمترین اهداف حکومت را اجراي عدالت مي دانستند و با تشکیل اين نهاد مقدس مشخص شد محور حاکمیت اسلام، عدالت است.


وی ضمن تقدير و تشکر از زحمات امدادگران خدوم کمیته امداد امام خمینی(ره) بر لزوم انجام کار براي رضای خدا و بهره گیری از تمام ظرفیتها در راستای خدمت به نیازمندان تاکید نمود.


در ادامه خلیلی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان با بیان گوشه ای از عملکرد این نهاد به برخی از مشکلات و مسائل فراروی امداد در بخشهای مختلف پرداخت و خواستار همکاری ادارات ، نهادها و سازمانهای دیگر با این نهاد مقدس شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا